Zaburzenia mowy i kompetencji językowych w szkole podstawowej

Percepcja słuchowa jest jedną z podstawowych funkcji psychofizycznych człowieka. Trudności z nią związane mogą mieć ogromny wpływ na zaburzenia mowy i rozwój kompetencji słuchowych u dziecka.

Szkoła podstawowa może jednak stać się miejscem, w którym dziecko bedzie miało możliwość  rozwoju możliwości słuchowych oraz mowy. 
Wiąże się to z koniecznością poszerzania przez nauczycieli wiedzy na temat specjalnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów. wynikających z dysfunkcji słuchu oraz zapewnienia im odpowiednich warunków do nauki.

 

emocje_b

Percepcja słuchowa jest jedną z podstawowych funkcji psychofizycznych człowieka. Trudności z nią związane mogą mieć ogromny wpływ na zaburzenia mowy i rozwój kompetencji słuchowych u dziecka.... Dowiedz się więcej »
Zamknij okno
Zaburzenia mowy i kompetencji językowych w szkole podstawowej

Percepcja słuchowa jest jedną z podstawowych funkcji psychofizycznych człowieka. Trudności z nią związane mogą mieć ogromny wpływ na zaburzenia mowy i rozwój kompetencji słuchowych u dziecka.

Szkoła podstawowa może jednak stać się miejscem, w którym dziecko bedzie miało możliwość  rozwoju możliwości słuchowych oraz mowy. 
Wiąże się to z koniecznością poszerzania przez nauczycieli wiedzy na temat specjalnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów. wynikających z dysfunkcji słuchu oraz zapewnienia im odpowiednich warunków do nauki.

 

emocje_b

Zamknij filtr
Für die Filterung wurden keine Ergebnisse gefunden!